Jak pracujeme s objednávkami v eshopu Mikaton nyní před Vánoci?
Odeslání objednávky
Po odeslání objednávky Vám dorazí email s potvrzením objednávky a nám se okamžitě objednávku ukáže v našem systému. Jakmile ji zkontrolujeme, jestli jsou správné údaje - formát adresy, uplnost adresy a případně email nebo telefon, tak s objednávkou dále pracujeme podle toho jestli jsou v ní produkty skladem nebo na objednávku.
Zpracování objednávky
Jestliže objednávka skladem, tak ji dále posuneme k expedici, jestliže je objednávka zaplacena nebo je způsob platby na dobírku. Objednávky na objednávky přesouváme do stavu čekající - jedná se o to, že v tomhle stavu objednávky sledujeme a čekáme, jakmile dorazí zboží od dodavatele, nebo se čeká na platbu. Po spárování platby nebo naskladnění zboží se objednávka automaticky přesune do expedici.
V tuhle chvíli postupujeme rychleji - jestliže v tuhle dobu zvolil zákazník platbu předem a objednávka není uhrazená 3 dny, tak ji přesouváme do stavu neuhrazeno - následně objednávky, které nejsou uhrazeny více než 6 dnů stornujeme. Následně má zákazník možnost si zboží znovu objednat, nebo napsat email, že objednávku obratem zaplatí a my ji obnovíme.
Expedicie objednávky
Objednávky expedujeme každý den v eshopu Mikaton a předáváme dopravcům i poště kolem 15 hodiny, kdy si pro všechny balíky přijedou a odvezou. Balíky balíme tak, aby nikdo nepoznal, co se v balíku nachází.
Doručení objednávky
Obvyklé doručení objednávky během roku je do druhého dne od expedice, ale nyní před Vánoci se doručení může zkomplikovat a objednávka se opozdí o 1-2 dny. Doporučujeme balíky, dle podacích čísel sledovat. Přístup k číslům balíku máte v detailu objednávky. V detailu objednávky rovnou i zjistíte po kliknutí na číslo balíku, kde se zásilka nachází.
PS: Hodně lidí nám volá, co znamená stav čekající - Věříme, že jsme Vám to v tomhle článku dobře vysvětlili, jestliže máte otázku na nás, tka rozhodně napište a zeptejte se.